قوانین و مقررات

قوانین مرکز خرید آنلاین به‌منظور حفظ حقوق خریدار و فروشنده وضع شده و رعایت و توجه به آن برای مرکز خرید آنلاین بانی‌مد و خریدار محترم الزامی است. عضویت در سایت یا خرید از آن به‌منزلۀ مطالعه و پذیرفتن شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است. لازم است خریداران گرامی پیش از ثبت هر سفارش، کلیه قوانین جدید در این بخش را بدانند.

ماده 1 – عضویت در سایت :
برای خرید ثبت سفارش و خرید، خریدار ابتدا باید در سایت با‌نی‌مد ثبت‌نام کند. اطلاعات خریدار باید به‌صورت کامل، دقیق و صحیح وارد شود.

تبصره 1 ) کاربر باید اطلاعات پستی درخواستی را به‌ شکل صحیح در فرم ثبت‌نام اعلام کند. مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات ثبت‌شده با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد است و مرکز خرید آنلاین هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش‌های کاربر به آدرسی که وی در فرم ثبت‌نام اعلام کرده ارسال خواهد شد.

تبصره 2 ) کاربر نباید در سایت اظهاراتی را قرار دهد یا به اقدامی دست بزند که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد یا عمل مجرمانه‌ای را در پی داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای غیر مرتبط با سایت هیچ‌کدام منتشر نخواهد شد. چنانچه هر یک از کاربران، این ماده را رعایت نکنند، از همکاری با مرکز خرید آنلاین محروم و تسویه‌حساب کامل در صورت بدهی طرفین به یکدیگر به‌سرعت انجام خواهد شد.

ماده 2 – ثبت سفارش :

تبصره 1 ) دقت در خرید کالا و توجه به مشخصات کالای مورد سفارش بر عهده خریدار است. پس پیش از تائید سفارش، موارد ذکرشده را به‌دقت بررسی کنید. همچنین پیش از تحویل گرفتن سفارش از صحت بسته ارسالی مطمئن شوید و در صورت بروز مشکل با شماره‌های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

تبصره 2 ) قیمت‌ محصولات موجود در وب‌سایت به‌روز است. همچنین قیمتی که هنگام سفارش مشتری در پیش ‌­فاکتور منظور شده معتبر خواهد بود.

تبصره 3 ) پس از هر ثبت سفارش در سیستم، ایمیل و پیامک تائید ثبت سفارش به همراه شماره فاکتور برای مشتریان ارسال می‌شود.

تبصره 4 ) پس از ثبت سفارش، در صورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتری، صحت و تائید سفارش از وی گرفته خواهد شد؛ بنابراین خواهشمند است اطلاعات شماره تماس خود را به‌طور صحیح در فرم‌های مربوطه وارد کنید و از ثبت سفارش‌های غیرواقعی بپرهیزید.

راهنمای خدمات پس از فروش

تمامـی کـالاها گارانتی اصالــت و سلامت فیزیکی دارند و پیش از ارسال توسط کارشناسـان گالری لباس ستاره کنترل شـده انـد در صورت وجود مغایرت در ظاهـر فیزیکی کالا با اطلاعــات ارائه شـده در وب سـایــت و یـا هر گونـه آسیـب یا ایراد فیزیـــکی لازم اسـت مشتـری طــی 24 ساعت موضوع را به واحــد خدمات پس از فروش گالری لباس ستاره اطلاع دهد .
در صورتی که مشتری قصد تعویض محصول را داشته باشد، یـا از خرید خـود منـصرف شده و قصد بازگرداندن کالا را داشته باشد لازم است در اولین فرصت (حداکثر تا 7 روز) موضوع را به واحـد امور مشتــریان گالری لباس ستاره اطلاع دهــد.
تعویض و یا استرداد محصول فقط در زمانی انجام خواهد شد که محصول از لحاظ سایز از سمت گالری لباس ستاره اشتباه ارسال شده باشد و یا ایراد فیزیکی در محصول از سمت گالری لباس ستاره باشد.
کالاهای برگشت داده شده، توسط کارشناسان گالری لباس ستاره بررسی شده و در صورتی که به دلیل مسائل بهداشتی قابلیت بازگشت و یا تعویض را داشته باشد اقدامات لازم انجام خواهد شد در غیر این صورت کالا به مشتری بازگردانـــده می شود. لازم به تاکید است به دلیل مسائل بهداشتی کالاها حتی اگر یکبار مصرف شده باشد بدون پلمب قابل بازگشت نیست.
در صورتی که پلمپ کالا باز نشده باشد و استفاده نشدن کالا به تأیید کارشناسان گالری لباس ستاره برسد کالا برای مشتری به صورت رایگان تعویض خواهد شد و یا در صورت انصراف از خرید هزینه کالا حداکثر طی سه روز کاری به حساب مشتری واریز می شود.
در ایام حراج هزینه حمل کالا برای مرجوع شدن آن بر عهده ی مشتری می باشد.
کالاهایی که به عنوان هدیه از طرف گالری لباس ستاره ارسال می شوند و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج می شوند، مشمول هیچ کدام از شرایط خدمات پس از فروش گالری لباس ستاره نیستند و گالری لباس ستاره به دلیل هزینه صفر آنها هیچ گونه خدماتی را نمی تواند در این خصوص ارایه کند.

پرداخت اینترنتی

کاربران گالری لباس ستاره می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏ شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.
هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به :
شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
رمز دوم کارت (برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلا رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏ توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادرکننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
CVV2 ( یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد )
تاریخ انقضاء (تاریخ انقضا کارت بانکی روی آن حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضا وجود ندارد، می‏‌ توانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.)

روشهای ارسال و هزینه ها

ارسال سفارشها در گالری لباس ستاره به روش پست پیشتاز و شرکت تیپاکس انجام می شود.

از زمان تحویل کالا به شرکت پست پیگیری مرسوله از طریق سایت پیگیری مرسولات پستی شرکت پست صورت می گیرد و زمان تحویل و محل دقیق بسته مشخص است.

توجه: در زمان تحویل سفارش حتماً از سلامت و تعداد محصول ارسال ‌شده اطمینان حاصل کن. در غیر اینصورت پس از دریافت سفارش توسط مشتری گالری لباس ستاره هیچ‌ مسئولیتی در برابر عدم سلامت (پارگی ، شکستگی ، خط و خش و مشکلات مشابه) و همچنین تعداد کالای ارسال ‌شده ندارد. آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش گالری لباس ستاره اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش گالری لباس ستاره ارسال شود.

مدت زمان تحویل

زمان ارسال و تحویل سفارش توسط پست پیشتاز 2 الی 3 روز و تیپاکس از 1 تا 3 روز بسته به فاصله و زمان پرداخت هزینه سفارش (روزهای قبل از تعطیلات ) متغیر است.

گالری لباس ستاره همه سفارشهای نهایی شده روزانه را در اولین روز کاری بعدی به شرکت پست ایران و تیپاکس تحویل می‌دهد.